شناسهٔ خبر: 59037 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسعود حق لطفی خبر داد:

انتخابات نظام مهندسی قزوین ۱۲ مهر برگزار می شود

نظام مهندسی رییس دستگاه نظارت بر هفتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین از برگزاری این انتخابات در روز ۱۲ مهر ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی با اعلام این خبر گفت: انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در روز پنج شنبه ۱۲ مهرماه ۱۳۹۷ از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعدازظهر در محل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین در بلوار نوروزیان و درشهرهای آبیک،بوئین زهرا وتاکستان در محل ادارات راه و شهرسازی به طور هم زمان و به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به تعداد اعضای نظام مهندسی ساختمان استان قزوین که حدود۹۵۰۰ نفر میباشد، تعداد اعضای هیات مدیره ۱۱نفر خواهد بود. که  متشکل از چهارنفر رشته عمران، ۲ نفر رشته معماری، یک نفر نقشه برداری، یک نفر ترافیک، یک نفر رشته برق، یک نفر رشته مکانیک و یک نفر رشته شهرسازی خواهند بود.

مدیرکل راه و شهرسازی ادامه داد: احراز هویت اعضا و رای دهندگان از طریق اپراتور و سامانه انجام می‌شود و یک نفر امکان رای دادن در دو حوزه رای‌گیری را نخواهد داشت.

مسعود حق لطفی در خصوص تعداد نامزدهای این انتخابات اظهار کرد:۴۲ نفر به عنوان داوطلب انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ثبت نام کردند که پس از بررسی صلاحیت‌ها و همچنین انصراف دو تن از نامزدها، تعداد ۳۸ مهندس به عنوان نامزد معرفی شده اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۱۵تن در رشته عمران، ۹تن رشته معماری، ۷تن رشته برق، ۲تن در رشته های مکانیک، نقشه برداری و ترافیک و ۱ تن هم در شهرسازی با یکدیگر رقابت می کنند.

تمام اعضای سازمان میتوانند در این انتخابات شرکت کرده و به کاندیداهای مورد نظر خود رای دهند.

نظر شما