شناسهٔ خبر: 59049 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مسعود شریفی تشریح کرد:

جزییاتی از برگزاری انتخابات نظام مهندسی در استان کرمانشاه / رقابت منظم و بدون حاشیه بیش از هزار مهندس

مسعود شریفی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه، از ساعت ۸ روز (۵ مهر) در این استان شروع شد و تا ساعت ۱۶ نیز ادامه داشت.

مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه این انتخابات هر سه سال یکبار برگزار می شود گفت: بیش از یک هزار نفر برای شرکت در انتخابات این دوره از نظام مهندسی به محل اخذ رای واقع در هتل پارسیان جنب اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه کردند.

وی افزود: سعی شد تا امکانات کافی برای ارائه خدمات و افزایش سرعت عمل در این دوره افزایش یابد به همین منظور بیش از ۵۰ نفر عوامل اجرایی در مرکز اخذ رای حضور داشتند تا رضایت نسبی از اعضا حاصل شود تا زمان و فعالیت مهندسان تحت الشعاع قرار نگیرد.

شریفی با اشاره به اینکه برای ۱۳ کرسی هیات مدیره نظام مهندسی استان ۳۹ نفر کاندید شده اند تصریح کرد: در این انتخابات هفت گروه از مهندسان عمران، برق، معماری، مکانیک، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک با یکدیگر رقابت کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تاکید کرد: این دوره از برگزاری انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی بسیار منظم برگزار شد و هیچگونه حاشیه ای نداشته است.

وی در خصوص زمان شمارش آرا و اعلام نتایج نیز گفت: بعد از اتمام رای گیری شمارش آرا آغاز شده و پس از تایید سعی خواهد شد تا پایان وقت قانونی اعلام شود.

لازم به ذکر است که با مشخص شدن ۱۳ نفر عضو هیات مدیره، این افراد نیز در اولین جلسه خود انتخابات هیات رییسه برگزار کرده و پنج نفر به عنوان رییس سازمان، نایب رییس اول، نایب رییس دوم، خزانه دار و دبیر به عنوان هیات رییسه سازمان نظام مهندسی استان انتخاب کنند.

نظر شما