شناسهٔ خبر: 5906 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مصرف دو هزار تن آسفالت سرد در جاده های مواصلاتی آذربایجان‌شرقی

توحيد اخلاقی مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌شرقی از مصرف 2 هزارتن آسفالت سرد در جاده های مواصلاتی استان خبرداد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجانشرقی٬ توحید اخلاقی روز یکشنبه 16 فروردین در مصاحبه رادیوئی با شبکه استانی سهند گفت : 2 هزار تن آسفالت سرد برای لکه گیری راههای مواصلاتی استان مورد استفاده قرارگرفت. این عملیات برای ایمن سازی جاده ها و تردد آسان و ایمن مسافرین و رانندگان در ایام نوروز انجام شد.

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌شرقی افزود: بیش از 800 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین , نیمه سنگین وسبک برای خدمت رسانی به مسافرین نوروزی در طول ایام نوروزوتا 20 فروردین  در جاده های استان در حال فعالیت هستند. نصب بیش از 1000متر انواع بنر اطلاعاتی٬ شستشوی علائم راهنمایی٬ نصب گاردریل وتعمیر ومرمت آن٬ ایمن سازی حاشیه جاده ها و گشتهای مستمر راهداری از دیگرفعالیتهای این اداره کل در این ایام است.

 

لکه گیری با آسفالت سرد مسیر هشترود - عزیزکندی

اوشال رئیس اداره راه وشهرسازی هشترود گفت: با توجه به ترافیک بالا و همچنین جهت روان سازی وسایط نقلیه در مسیر هشترود - عزیزکندی ، راهداران این اداره اقدام به لکه گیری با آسفالت سرد در محورمذکور کردند. 16 تن آسفالت سرد برای لکه گیری این محور استفاده شده است. این محور از مسیرهای پرتردد درتعطیلات نوروزی امسال بود.

 

كاهش تصادفات جاده اي ميانه در نوروز

همچنین خاکسار رئيس اداره راه وشهرسازي ميانه گفت: با همكاري صميمانه مسافرین ورانندگان٬ تصادفات جاده ای در حوزه شهرستان  در ایام نوروز کاهش یافت. آمارتصادفات جاده ای منجر به فوت به عدد صفر رسید وهمچنین جراحت به 10 مورد وخسارتی به 13 مورد کاهش یافت . باید از همكاري صميمانه پليس راه وگروه‌هاي امدادي و همكاران و اكيپ هاي راهداري مستقر در محورهاي اين شهرستان در راستاي نيل به اهداف وكاهش سوانح جاده اي و ايمن سازي راه‌ها تقدير وتشكر کرد./

نظر شما