شناسهٔ خبر: 59123 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولين وزارت كشور و كميته زيرساخت اربعين

بازدید ازقطعه سوم احداث بزرگراه ايلام- مهران(محور اربعين)

بازدید مسئولين وزارت كشور و كميته زيرساخت اربعين از قطعه سوم احداث بزرگراه ايلام- مهران(محور اربعين) بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ایلام ، همتی مشاور معاون عمرانی وزیر کشور و رییس دفتر حوزه معاونت عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور به همراه مهندس عبدالهی دبیر كمیته زیرساخت ستاد مركزی اربعین حسینی از مراحل احداث قطعه سوم بزرگراه ایلام- مهران بازدید كردند.

 كاظمی در مورد جزئیات این طرح گفت: این قطعه از مسیر ایلام به مهران حد فاصل تقاطع صالح آباد تا تقاطع سد شهید آل اسحاق به طول ۳۰كیلومتر كه پیمانكار آن موسسه ولی عصر(عج) وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا می باشد، كه تا كنون نزدیك به ۷۶درصد پیشرفت فیزیكی دارد، ۲۰كیلومتر از این قطعه به صورت چهارخطه هم اكنون زیر بار ترافیك بوده و ۸كیلومتر از باند رفت (اصلاح و بهسازی جاده موجود) نیز به انجام رسیده و پیمانكار در حال آماده سازی باند رفت تا فرا رسیدن اربعین است.

وی افزود: باند برگشت این محور از پل كنجانچم تا تقاطع سد شهید آل اسحاق به طول ۸كیلومتر كه دو پل بزرگ آن در مراحل پایانی است و عملیات خاكی نیز به انجام رسیده است .

وی خاطر نشان كرد با توجه به اصلاح و بهسازی جاده موجود (باند رفت ) تمهیدات لازم برای تردد ایام اربعین در نظر گرفته شده است تا شاهد ایجاد گره ترافیكی در این مدت نباشیم.

نظر شما