شناسهٔ خبر: 59144 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قهرمانی تیم فوتبال ساحلی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر

فوتبال ساحلی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تیم فوتبال ساحلی این اداره کل به عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال ساحلی بنادر کشور دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی بوشهر ، سیاوش ارجمندزاده در این‌باره  افزود: در این مسابقات که با حضور ۱۲تیم و به میزبانی بندر انزلی برگزار شد تیم بندر بوشهر پس از صعود از مرحله مقدماتی با برتری پنج بر یک برابر تیم  میزبان مقتدرانه به جمع چهار تیم نیمه نهایی راه پیدا کرد. 

وی بیان کرد: در بازی نیمه نهایی نیز تیم بوشهر با غلبه بر تیم بندر لنگه با نتیجه ۴ بر صفر راهی فینال شد. 

ارجمندزاده ادامه داد: در بازی فینال  تیم مقتدر بوشهر موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه ۶ بر صفر بندر تیم بندر شهید باهنر را از پیش رو برداشته و با قاطعیت برای نخستین بار مقام قهرمانی مسابقات فوتبال ساحلی را کسب کند. 

وی یادآور شد: تیم جوان و خوش ترکیب بندر بوشهر همچنین موفق شد با تعداد ۲۴ گل زده و تنها ۵ گل خورده عنوان بهترین خط حمله و نیز بهترین خط دفاع را نیز از آن خود کند. 

ارجمدزاده خاطر نشان کرد: تیم اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از ابتدا تا انتهای مسابقات جزو تیم‌های بسیار با اخلاق بوده و رعایت بازی جوانمردانه سرلوحه همه اعضای تیم بود. 

وی گفت: در پایان این دوره از مسابقات عبدالحسین ظریف آزاد از تیم بوشهر از سوی کمیته فنی به‌عنوان فنی‌ترین بازیکن این دوره از مسابقات شناخته شد.

نظر شما