شناسهٔ خبر: 59166 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه مشترک هیات نظارت هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی خراسان جنوبی

جلسه جلسه مشترک هیات نظارت هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ، همزمان با برگزاری هشتمین دوره انتخابات اعضاء هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استانها درمهرماه سالجاری در کشور و بمنظور هماهنگی بیشتر جلسه مشترکی باحضور اعضاء هیات نظارت و اجرایی خراسان جنوبی برگزار شد.

نماینده هیات نظارت استان با اشاره به اینکه انتخابات در روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ برگزار می‌شود افزود: انتخابات بر اساس ماده ۱۰ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان برای تشکیل هیات مدیره برای یک دوره ۳ ساله از بین اعضاء واجد شرایط عمومی موضوع ماده ۱۱ قانون نظام مهندسی و شرایط موضوع ماده ۵۹ آیین نامه اجرایی می‌باشد.

 احمد ولی پور مطلق افزود: با توجه به گستردگی استان تعداد ۴ شعبه اخذ رای در استان شامل بیرجند قراین فردوس و طبس پیش بینی شده است که برای هر شعبه یک هیات اجرایی فرعی و نماینده دستگاه نظارت تشکیل شده است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ادامه داد: تعداد اعضاء نظام مهندس یک نفر رشته نقشه برداری یک نفر معماری یک نفر شهرسازی یک نفر برق ویکی نفر مکانیک می‌باشند.

لازم بذکراست انتخابات از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه دراستان آغاز وتا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت.

نظر شما