شناسهٔ خبر: 59172 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

رقابت ۸۳ کاندیدا برای ۱۵کرسی هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان

 اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: ۸۳ نفر از مهندسان در هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با یکدیگر رقابت می‌کنند که با رای مستقیم مهندسان ۱۵نفر عضو اصلی و ۷ نفر عضو علی البدل به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا اخوان عبداللهیان امروز با حضور در محل اخذ رای در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: این ۱۵ نفر در۷ رشته تخصصی شامل شامل ۶ نفر در رشته عمران، ۲ نفر در رشته برق، ۳ نفر در رشته معماری، ۱ نفر در رشته مکانیک، ۱ نفر در رشته نقشه برداری، ۱ نفر در رشته شهرسازی و ۱ نفر در رشته ترافیک  و ۷ نفر عضو علی البدل که شامل یک نفر برای هر رشته می باشد که با رای اعضای سازمان مهندسی به عنوان هیات مدیره جدید سازمان انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه این انتخابات هر سه سال یکبار برگزار می شود، ادامه داد: این انتخابات مهم ترین عرصه حضور و مشارکت  تشکل های جامعه متخصصان و مهندسان استان خراسان رضوی است.

اخوان عبداللهیان اظهارکرد:انتظار این است افرادی که به عنوان اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان انتخاب شوند با تکیه بر اخلاق حرفه ای تمام تلاش خود را برای ارتقاء دانش فنی مهندسان و ارتقاء کیفیت زندگی مردم در حوزه ساخت و ساز داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به آغاز رای گیری از ساعت ۸ صبح هشتم مهرماه در مشهد و ۱۱ شهر استان اظهار کرد: اقدامات هیئت اجرایی و نظارت از حدود ۴ ماه قبل فرآیند نام نویسی و بررسی صلاحیت‌ها و برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات آغاز شده است، که ۹۳ نفر تایید صلاحیت شده‌اند و از این بین ۱۰ نفر انصراف خود از کاندیداتوری را اعلام کردند که در نهایت ۸۳ نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند و برای عضویت در هیئت مدیره رقابت می‌کنند.

گفتنی است انتخابات هشتمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از ۸ صبح امروز ۸ مهرماه آغاز شده و تا ساعت ۱۷ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد و ۱۱ شهر استان ادامه دارد.

شایان ذکر است استان خراسان رضوی با داشتن بیش از ۳۷ هزار نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی و اعضا با داشتن کارت نظام مهندسی می‌توانند به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد مقدس مراجعه کرده و در انتخابات شرکت کنند.

نظر شما