شناسهٔ خبر: 59190 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور در دفتر ریاست، هیات مدیره و مدیرعامل صورت گرفت؛

بازدید معاون رییس جمهوردر امور زنان و خانواده از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما

بازدید معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی "هما"، ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در دفتر ریاست هیات مدیره ومدیرعامل با شرفبافی دیدار وگفتگو نمود.

در ادامه، معاون رییس جمهور و هیات همراه به اتفاق مدیرعامل "هما" از آشیانه انقلاب هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بازدید و ازنزدیک در جریان مراحل چک دو فروند از هواپیماهای ناوگان شرکت قرار گرفتند. 

در این بازدید دکتر شرفبافی درخصوص چکهای  مختلف انجام گرفته برروی این هواپیماها توضیحاتی ارایه نمود. مدیرعامل "هما" پس ازبازدید یکی از هواپیماهای ATR۷۲-۶۰۰  خریداری شده توسط "هما"، در خصوص تاثیر برجام و اثر بخشی آن بر "هما" گفت : یکی از نکات مثبت برجام برای "هما"، دریافت سرویسهای پشتیبانی این هواپیماها بوده است.

وی همچنین از تیم مذاکره کننده وزارت امور خارجه که دراین راه همراه "هما" و پیگیری کننده درخواستهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بودند قدردانی نمود.

معاون رییس جمهور نیز پس از پایان بازدید از آشیانه "هما" ضمن قدردانی از تلاشهای پرسنل توانمند "هما" گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، ایرلاین ملی و مایه اعتبار کشور می باشد. وی با تاکید براهمیت وجود "هما" برای همه ایرانیان از دکتر شرفبافی که نقش موثری در ارتقا این اعتبار داشته قدردانی نمود.

لازم به ذکر است دراین بازدید ابتکار با تنی چند از بانوان متخصص همایی درقسمت مهندسی وتعمیرات نیز دیدار و گفت و گو کرد.

نظر شما