شناسهٔ خبر: 59210 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه های خوزستان اعلام کرد:

جابه جايی بيش از يک ميليون مسافر از فرودگاه اهواز

فرودگاه اهواز مديرکل فرودگاه هاي استان خوزستان از جابجايی بيش از يک ميليون و ۳۱۳ هزار مسافر داخلی و خارجی و زائر بيت اله الحرام در شش ماه نخست سال ۹۷ از فرودگاه اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاههای خوزستان، محمدرضا رضایی با اعلام اين خبر گفت:  براساس آمارها از یک میلیون و ۳۱۳ هزار و ۸۶۶ مسافر جابه جا شده در شش ماه نخست ۹۷ ، يك میلیون و ۲۶۷ هزارو ۵۲ مسافر ورودی و خروجی داخلی و ۳۸ هزارو ۳۶۶ مسافر ورودی و خروجی خارجی در فرودگاه اهواز جابه جا شده است.

مديركل فردگاه هاي استان خوزستان به آمار زايران حج تمتع نیز اشاره کرد و افزود: در عملیات حج تمتع امسال ۴۰۶۶ زاير خروجی و ۴۲۳۶ زاير ورودی از فرودگاه اهواز اعزام و پذیرش شده اند.

وی ادامه داد: در مدت زمان یاد شده نیز ۱۰ هزار و ۷۴۴ پرواز ورودی و خروجی داخلی و ۲۴۸ پرواز ورودی و خروجی خارجی مسافران را از فرودگاه اهواز جابه جا كرده اند.

رضایی به میزان کلی اعزام و پذیرش بار و پست نیز اشاره کرد و گفت: در شش ماه ابتدایی سال نیز حدود ۱۰ هزار و ۸۷۵ تن بار در قالب پست هوایی، بار ورودی و بار خروجی جابه جا شده است.

فرودگاه اهواز یکی از پرترافیک ترین فرودگاه های کشور است که اكنون به صورت برنامه ای به بیش از ۲۰ نقطه مسیر داخلی و خارجی پرواز دارد.

نظر شما