شناسهٔ خبر: 59213 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از فرشته نجات ۲۳ مسافر اصفهانی/ رانندگان راه خود را از معاندین نظام جدا كنند

دیدار مدیركل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از بانویی كه جان ۲۳ نفر از هموطنانمان را از مرگ حتمی نجات داده بود، تقدیر وتشكر كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان، مهدی خضری با ام البنین رحمانی ناجی ۲۳ شهروند ایرانی و پدر و برادر راننده اتوبوسی كه در هفته گذشته بر اثر پرتاب سنگ افراد ناشناس به سمت اتوبوس حامل مسافر آسیب دیده بود،دیدار كرد.

مهدی خضری اقدام سریع و هوشمندانه خانم رحمانی را  دلیرانه و شجاعانه توصیف كرد و گفت: نجات جان انسان‌های بی‌گناه از مرگ حتمی اقدامی ستودنی و شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان به نمایندگی از مردم ایران و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای كشور قدردان شجاعت و فداكاری شماست.

مدیركل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان همچنین از پیگیری جدی مقامات امنیتی و قضایی استان اصفهان برای شناسایی مجرمین این حادثه خبر داد.

خضری به خانواده راننده جوان آسیب دیده اطمینان داد: این موضوع تا به سرانجام رسیدن و مجازات مجرمان با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی خواستار برخورد و واكنش جامعه رانندگان استان اصفهان به این موضوع شد و افزود: رانندگان نباید بگذارند كه مردم بی گناه قربانی تسویه حساب های افرادی كه امروز در پوشش رانندگان ظاهر شده‌اند، قرار گیرند.

ام البنين رحمانی نيز در اين ديدار اظهار كرد: در زمان وقوع حادثه بيدار بودم و با صداي مهيب برخورد سنگ با شيشه و سپس اصابت سنگ به پايم از جا پريدم و شروع به فرياد زدن  كردم.

وی ادامه داد: به طور ناخودآگاه و بدون اراده همچنان كه فريادزنان كمك می خواستم فرمان اتوبوس را به دست گرفتم و كمك راننده را صدا زدم تا از خواب بيدار شود.

ناجی ۲۳ شهروند ايرانی ادامه داد: صحنه وحشتناكی بود، پس از بيدار شدن كمك راننده كه برادر راننده اتوبوس بود، اتوبوس متوقف شد و با نيروهای امنيتی واورژانس برای رسيدگی تماس گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره كل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان، هفته گذشته افرادی ناشناس به اتوبوسی كه ازاصفهان به سمت بوشهر در حال حركت بود در محل پشتكوه سميرم سنگ پرتاب كردند.

اين سنگ پس از اصابت به شيشه اتوبوس و شكستن شيشه به چشم راست راننده اصابت مي كند و راننده هوشياری خود را از دست می‌دهد که ام البنين رحمانی مسافر اين اتوبوس با هدايت اتوبوس و جلوگيری از انحراف وسقوط آن جان ۲۳ سرنشين اين اتوبوس را نجات می‌دهد.

راننده  جوان اين اتوبوس همچنان در بيمارستان تحت درمان قرار دارد و سطح هوشياری‌اش پايين گزارش شده است.

نظر شما