شناسهٔ خبر: 59226 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقرار فرآیند پایش میزان رضایت مندی فرماندهان کشتی‌های متردد به بندر امام خمینی(ره)

بندر به دنبال پایش میزان رضایت مندی کشتی های ورودی به مجتمع بندری امام خمینی(ره) توسط امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، اقدامات موثر برای رفع مشکلات و جلب رضایتمندی خدمه کشتی‌های ورودی صورت گرفته است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ، معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر بیان داشت: مجتمع بندری  امام خمینی(ره) سالانه پذیرای حدود ۲۰۰۰ فروند کشتی اقیانوس پیمای ایرانی و خارجی است و کیفیت عملکرد بخش‌های مختلف عملیاتی و خدماتی و رفع مشکلات این حوزه‌ها به منظور ایجاد بستری مناسب در جهت ورود، تخلیه و بارگیری و خروج آسان به همراه فراهم نمودن رفاه نسبی خدمه ی کشتی از اهم اهداف این اداره کل بهشمار می‌آید.

امین موسی پور در ادامه افزود:  به همین منظور پایش میزان رضایت‌مندی فرماندهان شناورها و احصای مشکلات آنان، از ابتدای سال جاری ضمن مراجعه حضوری و سیستماتیک کارشناسان خبره در بیش از ۲۰۰ فروند کشی به طور تصادفی، به احصای مشکلات و انجام اقدامات مؤثر برای رفع آنان پرداخته شد.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه انجام این رسیدگی‌ها - که به اذعان اکثریت فرماندهان شناورها اقدامی منحصر بفرد در میان بنادر کشور و حتی بنادر سایر کشورهای خارجی بوده - رضایت‌مندی بیشتر، اعتماد و همبستگی میان خدمه شناورها با نیروهای عملیاتی و مسئولین بندری حاصل شده است.

معاون اموردریایی اظهار امیدواری کرد: با تسهیل فرآیند ورود و خروج و ایجاد امکانات و تسهیلات مورد نیاز شناورهای ورودیعلاوه بر ارتقاء رضایت مندی خدماتی و اداری، با خاطره خوب و خوشایندی این مجتمع بزرگ بندری را ترک نمایند.

نظر شما