شناسهٔ خبر: 59289 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری خبرداد:

انتخابات نظام مهندسی ساختمان در استان چهارمحال و بختیاری ۱۳ مهرماه برگزار می‌شود

داریوش حسینی مدیر کل راه و شهرسازی استان از برگزاری انتخابات هشتمین دوره اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان در روز جمعه ۱۳ مهرماه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری،داریوش حسینی از برگزاری انتخابات هشتمین دوره اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان در روز جمعه ۱۳ مهرماه  سالجاری خبر داد.

حسینی افزود: طبق نظامنامه انتخابات نظام مهندسی ، در تاریخ ۹۷/۰۳/۲۸ از بین اعضاء واجد شرایط، ۵ نفر به عنوان هیأت اجرایی انتخابات هشتمین دوره اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان معرفی و انتخاب شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی مسئولیت قانونی کنترل و تأیید فرآیند انتخابات را در سراسر کشور از شروع تا خاتمه آن و صدور اعتبارنامههای منتخبان برعهده دارد و مرجع رسیدگی به شکایات مرتبط با انتخابات در مراحل مختلف بوده، صحت برگزاری انتخابات راتأیید و تسجیل میکند.

وی عنوان داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری در ۷ گروه عمران ،معماری ، شهرسازی،ترافیک،تأسیسات مکانیکی،تأسیسات برقی و نقشه برداری دارای ۴,۳۱۳ نفر عضو می باشد که ازبین اعضاء واجد شرایط ۱۷ نفر نامزد عضویت در هیأت مدیره سازمان ثبت نام نموده و تأیید صلاحیت شده‌اند.

حسینی اظهار کرد: از بین نامزدهای مذکور ۹ نفر به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری انتخاب خواهندشد که در این هیأت مدیره ۳ نفر از گروه عمران و از هرکدام از دیگر گروه ها ۱ نفر عضو خواهند بود.

لازم به ذکر است انتخابات هشتمین دوره اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری در روز جمعه ۱۳ مهرماه  سالجاری از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل آموزشکده فنی پسران شهرکرد واقع در بلوار فردوسی شمالی با نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار خواهد شد.

نظر شما