شناسهٔ خبر: 59304 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان خبر داد

ارسال ۴ هزار و ۵۱۱حلقه لاستیک از کارخانه آرتاویل تایر استان اردبیل به مناطق مختلف کشور

علی رحمتی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۴ هزارو۵۱۱ حلقه لاستیک برای توزیع در بین رانندگان سراسر کشور از کارخانه آرتاویل تایر استان بارگیری و به مناطق مختلف کشور ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی با بیان اینکه همزمان با کشور در مرحله اول توزیع لاستیک ، ۲ هزار و ۲۵۰دستگاه ناوگان استان اردبیل نیز به دو حلقه لاستیک تجهیز شدند افزود:درجهت حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی امروز درقالب طرح تنظیم بازار این میزان لاستیک از تولیدات استان به مناطق مختلف کشور ارسال شد تا مشکل رانندگان از بابت کمبود لوازم یدکی و لاستیک از طریق تولیدات وطنی به حداقل برسد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با بیان اینکه از این میزان هزار حلقه لاستیک سهمیه رانندگان استان اردبیل است تصریح کرد:از ابتدای مهر ماه سال جاری تاکنون ۱۲۱هزارتن کالا وبار توسط ۹هزار دستگاه کامیون به مناطق مختلف کشور حمل شده است .

عضو شورای اداری استان اردبیل عمده کالای حمل شده از استان را سیب زمینی، سیمان وعلوفه عنوان کرد و گفت : در ۶ ماه گذشته بیش از ۲ میلیون تن کالا و بار از استان به سراسر کشور حمل شده است.

عضوشورای ترافیک استان اردبیل از فعالیت ۱۱هزار راننده با بیش از ۷هزار دستگاه کامیون در بخش حمل ونقل استان خبردادو گفت:۸۷شرکت حمل ونقل کالا در استان اردبیل در این زمینه فعال هستند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفراستان اردبیل وضعیت حمل و نقل وجابه‌جایی کالا در استان را روان و عادی دانست وبیان کرد:رانندگان سخت کوش همانگونه که در دوران دفاع مقدس با روحیه بسیجی به مردم خدمات رسانی کردند اکنون نیز با همان روحیه جهادی شبانه روز درجاده ها به مردم خدمت می‌کنند و نقشه‌های دشمنان را با اقتدار خنثی می‌کنند.

نظر شما