شناسهٔ خبر: 59340 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان خبر داد

تایید صلاحیت ۳۷ نامزد در انتخابات اعضای هیات مدیره نظام مهندسی استان اردبیل

شهرام باباخانی بعد از طی شدن مراحل مختلف ۳۷ نفر تائید صلاحیت شده اند تا در مهلت قانونی تبلیغات، بتوانند توانمندی خود را ارائه کنند. همچنین در این دوره از انتخابات ۱۱ عضو هیات مدیره به ۱۳ نفر افزایش خواهند یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه وشهرسازی استان اردبیل، باباخانی مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان گفت: هشتیمن دوره انتخابات اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان اردبیل ۱۲ مهرماه برگزار خواهد شد شهرام باباخانی در ادامه افزود: بر اساس زمان‌بندی تعیین شده انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان در کشور در طول یک هفته برگزار خواهد شد که موعد مقرر برای انتخابات استان اردبیل ۱۲ مهر ماه است.

عضو هیات نظارت انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: از ۲۱ خردادماه فرایند برگزاری انتخابات طی شده و بعد از ثبت نام و تائید صلاحیت کاندیداهای انتخابات بصورت الکترونیکی در ۱۲مهر ماه برگزار خواهد شد و ۱۱ هزار مهندس عضو نظام مهندسی ساختمان که بر اساس نرم افزار تعیین شده اند به کاندیداها در ۷ رشته اصلی رای خواهند داد.

وی در ادامه گفت: بعد از طی شدن مراحل مختلف ۳۷ نفر تائید صلاحیت شده‌اند تا در مهلت قانونی تبلیغات،بتوانند توانمندی خود را ارائه کنند. همچنین در این دوره از انتخابات ۱۱ عضو هیات مدیره به ۱۳ نفر افزایش خواهند یافت.

وی بیان کرد: کاندیداها تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات مهلت تبلیغ دارند و از اولین ساعت روز ۱۲ مهر ماه رای گیری بصورت الکترونیکی آغاز خواهد شد.

وی در ادامه گفت: نسبت به سال‌های گذشته مراحل برگزاری انتخابات چندان تغییری نکرده است در حال که  ۵۰ درصد اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در دوره گذشته در انتخابات شرکت کرده بودند،  انتظار می رود امسال این میزان مشارکت افزایش یابد.

مدیر مسکن و ساختمان راه وشهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: در بین کاندیداها داوطلب خانم نداریم هر چند که در دوره گذشته در بین کاندیداها خانم ها نیز حضور داشتند اما در این دوره در بین ۳۷ کاندیدا نامی از خانمها مشاهده نمی‌شود.

باباخانی افزود: برای برگزاری مطلوب انتخابات در کنار هیات نظارت که مسئولیت آن با اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل است هیات اجرایی نیز از بین مهندسان با تجربه تعیین شده تا در سایه فعالیت هر دو مجموعه انتخابات با صحت و سلامت کامل برگزار شود.

باباخانی تصریح کرد: هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی در ۷ رشته معماری - شهرسازی - عمران - نقشه برداری - مکانیک و برق برگزار خواهد شد و از کاندیداها انتظار داریم به قول و قرار و وعده های که می دهند پایبند باشند و سعی کنند در صورت راهیابی به هیات مدیره جدید با  انرژی مضاعف در خدمت جامعه مهندسان باشند. وی در ادامه گفت: اعضای ۱۱ هزار نفری نظام مهندسی ساختمان استان نیز باید با شناخت کامل به افراد و توانمندی آنها با شکوه هرچه تمامتر در انتخابات حضور پیدا کرده و با رایی که به مهندسان شایسته و توانمند می دهند زمینه تحول در سازمان نظام مهندسی ساختمان را فراهم کنند.

نظر شما