شناسهٔ خبر: 59378 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبرداد:

برگزاری دوره ی انتخابات هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

محمدرضا نقصان محمدی استان یزد در روز پنجشنبه ۱۲مهر ۹۷ ، شاهد یک رویداد مهم مهندسی خواهد بود ، که قرار است هشتمین دوره ی انتخابات اعضای هیات مدیره ی سازمان نظام مهندسی ساختمان دریزد وهمزمان در۶ شهرمنتخب استان برگزارشود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان ، نقصان محمدی در  ضمن اعلام این خبرگفت: این انتخابات در ۷ رشته  مهندسی و ۳۷ نفرکاندیدا در ۵ رشته قرار است ، در روز پنجشنبه همین هفته ۱۲مهر باهم رقابت نمایند ،که انشاا.. با حضورگسترده مهندسان ساختمان استان شاهد یک انتخابات پرشور و رقابتی سالم خواهیم بود.

محمدرضا نقصان محمدی افزود: محل برگزاری این انتخابات در شهر یزد ، در محل ساختمان شماره ۲این اداره کل واقع در خیابان مسکن وشهرسازی خواهد بود ودر شهرهای اردکان – میبد – ابرکوه – تفت – مهریز و بافق در ادارات راه و شهرسازی شهرستان های مربوطه برگزار خواهد شد.

رئیس هئیت نظارت بر انتخابات خاطر نشان کرد با حضور بالغ بر۶هزارو۵۰۰ نفرعضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، به امیدخدا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشورخواهیم بود.که امیدوارم باحضور فعال همه مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی شاهدیک انتخابات بهینه باشیم که منجر به افزایش کیفی و ارتقاء خدمات مهندسی شود.

وی اظهار امیدواری کرد سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان بازوی تخصصی وتوانمند استان، می تواند کمک‌کننده خوبی درارتقاء ساخت و سازها باشد و باعث شود تا سرمایه‌های ملی به نحوی بهتر استفاده شود.

مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد با آرزوی رشد و شکوفایی جامعه مهندسی استان از همه مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دعوت کرد تا در این انتخابات حضور فعال و پرشوری داشته باشند.

نظر شما