شناسهٔ خبر: 59384 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیر کل راه و شهرسازسی استان

تشکیل مجمع بسیج مهندسین عمران و معماری در شهرستان زاهدان

جلسه در تاریخ 11 مهر ماه جاری در محل سالن اجتماعات اداره کل محیط زیست استان با حضور پاسدار رضا لطیفی جانشین بسیج اقشار متخصصین سپاه سلمان جمعی از مدیران کل و مسئولین استان مجمع بسیج مهندسین عمران و معماری تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، در تاریخ 11 مهر ماه جاری در محل سالن اجتماعات اداره کل محیط زیست استان با حضور پاسدار رضا لطیفی جانشین بسیج اقشار متخصصین سپاه سلمان جمعی از مدیران کل و مسئولین استان مجمع بسیج مهندسین عمران و معماری تشکیل شد.

مالکی رییس مجمع بسیج مهندسین عمران و معماری و مدیر کل راه و شهرسازی استان در حاشیه این مجمع گفت هدف از تشکیل این جلسه و دستور کار آن توانمند سازی و حفظ سبک های معماری ایران-اسلامی و بکارگیری آن در معماری معاصر و در واقع نجات سبک های اصیل از یاد رفته عنوان نمود که یکی از دانشجویان ارشد رشته معماری و در حال تحصیل دکترا پیرامون آن طرحی را از دانشجویان ارشد رشته معماری و در حال تحصیل دکترا پیرامون آن طرحی را عنوان و ارايه که موافقان و مخالفان طرح درباره آن صحبت نمایند.

در این نشست مصوب شد کارگروههای متخصص شهری و معماری متشکل از ادارات و سازمانهای چون شهرداریها،سازمان نظام مهندسی ،راه و شهرسازی ،شورای شهر مهندسین عمران و معماری بسیج سپاه سلمان و صاحب نطران تشکیل شود.

نظر شما