شناسهٔ خبر: 59406 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی صورت گرفت:

مراسم تودیع و معارفه معاونان توسعه مدیریت ومنابع انسانی

معارفه طی حکمی از سوی ابوالقاسم سلطانی، فرهاد رضازاده به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی مراسم تودیع شهداد ناصری معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی و معارفه فرهاد رضازاده به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی با حضور ابوالقاسم سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی و اثنی عشری پیشکسوت حوزه راه و معاونان و روسای اداره کل در محل سالن جلسات برگزار گردید.
مهندس سلطانی در این مراسم  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چند ساله شهداد ناصری، ایشان را به سمت مشاور مالی و اداری خود منصوب نموده و ابلاغ سرپرستی فرهاد رضازاده را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل به ایشان تقدیم نمودند.

متن ابلاغ بدین شرح است:

جناب آقای فرهاد رضازاده
سلام علیکم

با عنایت به تعهد، تخصص، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب می شوید.
نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات از لحاظ رعایت ضوابط و مقررات مالی مربوط، نظارت بر امر تجزیه و تحلیل سیستم ها و روش های انجام کار و اصلاح روش های اختصاصی و مشترک با هماهنگی حوزه ستادی در جهت ارتقای بهره وری، کارآیی، رضایت ارباب رجوع، کاهش هزینه ها، و حذف مراحل زائد، نظارت بر نحوه پرداخت هزینه های جاری و عمرانی طبق ضوابط و مقررات مالی مربوط، نظارت بر حسن اجرای آئین نامه ها، دستورالعمل ها، قوانین و مقررات در واحد های زیرمجموعه در کنار دیگر وظایف مقرر در شرح وظایف سازمانی آن معاونت از اهم امور مورد تاکید می باشد.
توفیق روزافزون جنابعالی در خدمت به شهروندان عزیز و تلاش در جهت سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

نظر شما