شناسهٔ خبر: 59422 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشارکت در انتخابات نظام مهندسی قزوین مطلوب است

انتخابات دبیر دستگاه نظارت هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان قزوین از پیش‌بینی مشارکت مطلوب در انتخابات خبر داد و گفت: پس از اعلام نتایج انتخابات اعتبارنامه اعضای هیات مدیره تا ۲۹ مهر ماه صادر شده و اعضا فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد عبدالرزاقی در حاشیه برگزاری هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان قزوین اظهار داشت: این دوره از انتخابات نظام مهندسی تفاوت‌هایی نسبت به دوره‌های گذشته داشته که از جمله آن می‌توان به برگزاری نیمه مکانیزه انتخابات اشاره کرد.

دبیر دستگاه نظارت هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان قزوین بیان کرد: براساس قانون انتخابات نظام مهندسی هر ۳ سال برگزار شده و در استان قزوین با توجه به تعداد اعضا ۱۱ نفر عضو اصلی و ۷ نفر علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

وی بیان کرد: پس از اعلام نتایج انتخابات اعتبارنامه اعضای هیات مدیره تا ۲۹ مهر ماه صادر شده و اعضا فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

دبیر دستگاه نظارت هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه در هر دوره مشارکت خوبی و بالاتر از میانگین کشوری در استان را شاهد بودیم که امیدواریم در این دوره نیز محقق شود.

عبدالرزاقی گفت: در دوره گذشته ۴۰ درصد مشارکت داششته‌ایم در حالی که۸۵۰۰ نفر واجد شرایط شرکت بودند اما در این دوره از انتخابات تعداد واجدین شرایط به ۹۶۰۰ نفر افزایش یافته است.

نظر شما