شناسهٔ خبر: 59427 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم قزوین:

روند برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان، مطلوب و منظم است

انتخابات نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: روند برگزاری انتخابات نظام مهندسی با توجه به تلاش کارد اجرایی و نظارتی مطلوب است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، سیده حمیده زرآبادی ضمن حضور در محل برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان قزوین و شرکت در این انتخابات اظهار داشت: خوشبختانه طی بازدید انجام شده انتخابات نظام مهندسی از نظم خاصی برخوردار بود و روند امور مطلوب است.

وی بیان کرد: نظام مهندسی سازمانی بوده که اعضای آن از متخصصان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها بوده و پتانسیل خوبی در رشته‌های مختلف دارند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ظرفیت نظام مهندسی استان قزوین در بحث ساختمان و شهرسازی مطلوب بوده و می‌توان در زمینه مشاوره تخصصی، امور اجرایی و نظارتی از این ظرفیت استفاده بهینه کرد.

زرآبادی ادامه داد: در صورتی که نظام مهندسی در جایگاه واقعی خود قرار گیرد در امر توسعه شهرها کمک شایانی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به سبب برخی اختلافات بین راه و شهرسازی و نظام مهندسی در انجام امور کندی‌هایی به وجود آمده که از طریق مجلس در حال پیگیری است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس با وزیر راه و شهرسازی جلساتی در مورد اختلافات با نظام مهندسی برگزار کرده‌اند که امیدواریم به توسعه و ارتقاء کیفیت جایگاه سازمان نظام مهندسی منجر شود.

نظر شما