شناسهٔ خبر: 59434 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

ضرورت استفاده از فرصت‌های بندری کشور به نحو مطلوب/ پایش نقاط ضعف و قوت بنادر جهت فعالیت هرچه بهتر در دستور کار

جلسه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه بنادر کشور از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند، گفت: باید از فرصت‌های موجود در بنادر کشور به نحو مطلوب استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد راستاد در همایش سالانه مدیران سازمان بنادر و دریانوردی که با حضور اعضای هیئت عامل و مدیران ستادی و بندری برگزار شد، با اشاره به وضعیت تحقق اهداف و برنامه های این سازمان در شش ماهه نخست سال جاری، بیان کرد: بایستی نقاط ضعف و قوت  بنادر کشور به واسطه تعدد اهداف، مسائل مهم و راهبردها مشخص شود و از طرفی  معاونت ها و واحدهای ستادی و بنادر که روند و فرآیند تحقق اهداف را دنبال می کنند  بر همه مسائل و شایط فعلی متمرکز شوند.

وی ادامه داد: در عین حال با تببین و پایش نقاط ضعف و قوت، از همه فرصت های موجود در شرایط فعلی باید به نحو مطلوب  استفاده کرد.

راستاد خاطرنشان کرد: در مقطع فعلی مدیران ستادی و بندری برای تسهیل شرایط حضور سرمایه گذاران و جذب سرمایه گذاران باید توان بیشتری بگذارند.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، پس از اظهارات مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی وضعیت تحقق اهداف و برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی طی شش ماهه نخست سال جاری تشریح و فرصت ها و چالش های پیش رو به بحث گذاشته شد.  

نظر شما