شناسهٔ خبر: 59446 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پاسخ وزارت راه و شهرسازی به اظهارات امام جمعه موقت تهران؛

به حکم قرآن کریم؛ چيزى را كه بدان علم ندارى دنبال مكن/ نماز جمعه جای سخن استوار است

ساختمان وزارت راه وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به اظهارات اخیر امام جمعه موقت تهران بیانیه رسمی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی متن پاسخ روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی به اظهارات دیروز امام جمعه موقت تهران درباره کامیون‌داران به شرح ذیل است:

بسه تعالی

آقای صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه خود مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ درباره قابل پیشگیری بودن مشکل کامیون‌داران قضاوت نمود‌ند و در ادامه مطلبی را همراه با چاشنی توهین به وزرات راه نسبت داده‌اند.

در مورد اول فقط به ایشان یادآوری می‌کنیم که به حکم قرآن کریم وَلَا تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُولَئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا [الاسراء: ۳۶] (و چيزى را كه بدان علم ندارى دنبال مكن، زيرا گوش و چشم و قلب، همه مورد پرسش واقع خواهند شد). ایشان از کجا مطمئن شده‌اند که موضوع قابل پیش‌گیری بود و اگر ضعفی هم بوده، در وزارت راه بوده‌است.

جهت مزید استحضار ایشان، کامیون‌داران کمترین مشکل و بهترین ارتباط را با این وزارتخانه دارند. ایشان اگر قبل از بیان کوچک‌ترین پرس‌وجو را انجام داده‌بوند، به این نتیجه می‌رسیدند.

و اما در باره مطلب دیگری که تحت عنوان حرف‌های بی‌ربط نسبت داده‌اند. باز ایشان معلوم نفرموده‌اند که کدام حرف بی‌ربط بوده‌است. نماز جمعه جای سخن استوار است. يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِيدًا [٣٣:٧٠] (اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد، از خدا پروا داريد و سخنى استوار گوييد).

روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی

نظر شما