شناسهٔ خبر: 59454 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نایب قهرمانی بندر بوشهر در نهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی بنادر کشور

والیبال ساحلی والیبالیست های بندر بوشهر عنوان نایب قهرمانی نهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی بنادر کشور را از آن خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر،سیاوش ارجمند زاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این‌باره گفت: در نهمین دوره از سری مسابقات والیبال ساحلی بنادر کشور که به میزبانی بندر انزلی برگزار شد تیم اعزامی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی شد.

وی افزود: تیم بندر بوشهر پس از صعود از مرحله مقدماتی حریف بندر خرمشهر در دوره یک هشتم شد که والیبالیست‌های بوشهری توانستند با یک بازی خوب تیم بندر خرمشهر را شکست داده و خود را جزو چهار تیم مرحله بعد قرار دهند.

ارجمند زاده اضافه کرد: در مرحله یک چهارم و در یک بازی نفس‌گیر والیبالیست‌های بندر بوشهر با غلبه بر تیم بندر نکاء با نتیجه دو بر صفر، جواز ورود به بازی فینال را دریافت کردند و حریف تیم بندر امیر آباد شدند.

وی بیان کرد: در بازی فینال نیز تیم والیبال ساحلی بندر بوشهر ، در یک بازی پایاپای و در حالی ست اول را با برد پشت سر گذاشته بود ، بازی را با نتیجه دو بر یک به تیم بندر امیر آباد واگذار نمود و به عنوان نائب قهرمانی نهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی بنادر کشور بسنده کرد.

نظر شما