شناسهٔ خبر: 59466 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور صورت گرفت:

بازديد از مجتمع‌های خدماتی رفاهی خراسان شمالی

بازدید داود نیكخواه معاون دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خراسان شمالی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ، داود نیكخواه معاون دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خراسان شمالی بازدید کرد.

نیكخواه در این سفر بیان داشت :مجتمع‌های خدماتی رفاهی با ایجاد تمركز خدمات مورد نیاز دریك مكان ،نقش اساسی درارائه خدمات مطلوب به كاربران جاده‌ای و همچنین كاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای وافزایش ایمنی تردد در شبكه راه‌های كشور را عهده دار است كه این مجتمع‌ها با مشاركت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اخذ موافقت اصولی از سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای كشور احداث،نگهداری و بهره‌برداری می‌شوند.

همچنین ایشان خاطر نشان شدند:احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی نقش بسزای در ایجاد اشتغال پایدار دارد.

در ادامه این سفر آقای هادی رباطی مسئول مجتمع‌های خدماتی رفاهی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت:در حال حاضر ۸ باب مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای استان در حال ساخت و اجرا است.

هادی رباطی اظهار داشت: این مجتمع‌ها در محورهای اصلی و فرعی اجرا می شوند و بطور میانگین ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی گفت: اکنون در محورهای اصلی استان در هر ۷۲کیلومتر، یک باب مجتمع خدماتی رفاهی ایجاد شده است و تلاش داریم تا با ورود و استقبال سرمایه گذار بخش خصوصی، در هر ۴۵ کیلومتر، یک باب مجتمع رفاهی در محورهای استان اجرا شود.

اکنون ۹باب مجتمع خدمات رفاهی در خراسان شمالی در حال بهره‌برداری است.

نظر شما