شناسهٔ خبر: 59516 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تاکید کرد :

به‌ دنبال افزایش کیفیت ساخت و ساز در بخش مسکن و ساختمان استان گلستان هستیم

حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در دیدار با هیات مدیره سازندگان مسکن و ساختمان استان گفت : افق نگاه این اداره کل، افزایش کیفیت ساخت و سازو خدمات به مردم و شهروندان عزیز استان و نهادینه کردن این روند با ابزارهای قانونی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در این دیدار افزود: هدف از تشکیل انجمن‌های صنفی و حرفه‌ای ساختمان بر اساس قوانین و بخش نامه‌های موجود به منظور تخصصی شدن و ارتقاء کیفیت در ساخت و سازهای حوزه مسکن و ساختمان استان است و انجمن سازندگان مسکن و ساختمان در این استان نیز باید در این راستا گام بردارد.

وی در ادامه گفت :صنعت ساختمان به‌عنوان یک صنعت بسیار گسترده نقش تعیین کننده‌ای در چگونگی زندگی روزمره شهروندان دارد که بهبود این صنعت افزایش سطح زندگی هم استانی‌ها را به‌ دنبال خواهد داشت و از هیات انجمن سازندگان خواست تا با ارتباط بیشتر و حضور مستمر اعضاء در کلیه بخش‌های ساختمان طبق قوانین موجود در این بخش نقش آفرینی نماید.

در این دیدار اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان مسکن و ساختمان استان گلستان گزارشی از عملکرد سال گذشته ارائه و درخواست های صنفی خود را مطرح کردند.

نظر شما