شناسهٔ خبر: 59529 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح ساختمان قرارگاه پلیس راه استان قم

بازدید مدیرکل راهداری و حمل ونقل جادهای استان قم در آیین افتتاح ساختمان قرارگاه پلیس راه استان قم اظهار داشت : تامین ایمنی جاده ای، در سایه تعامل دوخانواده بزرگ نیروی انتظامی و راهداری و حمل ونقل امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم ،مدیرکل راهداری و حمل ونقل جادهای استان قم در آیین افتتاح ساختمان قرارگاه پلیس راه استان قم اظهار داشت : تامین ایمنی جاده ای  ، در سایه تعامل دوخانواده بزرگ نیروی انتظامی و راهداری و حمل ونقل امکان‌پذیر است.

ابوالفضل جمالی مطرح کرد : با هزینه ای افزون بر ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ودرزمینی به مساحت ۲۱۶۷ مترمربع ، ساختمان قرارگاه پلیس راه استان قم احداث وبه بهره‌برداری رسید.

طی این مراسم که جمعی از مسئولان لشگری و کشوری ، استاندار قم و مدیران ارشد استانی نیز حضور داشتند ابوالفضل جمالی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم درسخنانی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی که آن را فرصتی جهت تقدیر از خدمات بی دریغ حافظان امنیت و ضابطان قضایی دانست ، اظهار داشت: بی تردید تامین ایمنی محورهای جاده‌ای درسایه تعامل دو خانواده بزرگ نیروی انتظامی و راهداری و حمل ونقل امکان پذیر است وی در ادامه به کاهش ۳۴ درصدی آمار تلفات جاده ای استان قم طی سال ۹۶ اشاره کرد و آن را مرهون تلاش جمعی مسئولان و تعامل مناسب نیروی انتظامی و راهداری و حمل ونقل دانست و تاکید کرد : سرفصل اقدامات سازمان متبوع و به تبع آن ادارات کل استانی ، تهیه و تجهیز اماکن استقرار پلیس راه درقالب احداث قرارگاه ، پاسگاه و ابنیه استقرار تیم های فصلی می باشد.

جمالی خاطر نشان ساخت : درراستای اجرای همین امر ( احداث و تجهیز اماکن استقرار عوامل پلیس راه ) عملیات اجرایی فاز نخست طرح احداث پاسکاه پلیس راه قم – سلفچگان به پایان رسیده و مراحل اجرایی فازدوم آن نیز درحال تکمیل است وی ادامه داد : از دیگر اقدامات سازمان متبوع درراستای احداث پاسگاه پلیس راه درسطح راه‌های استان قم ، پروژه ساخت پلیس راه جاده قدیم قم – تهران است که انشالله بزودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود .

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم در ادامه به ضرورت تجهیز ابنیه و ملزومات مورد نیاز پلیس راه به آخرین فن آوری‌های روز اشاره کرد و عنوان نمود : گرچه تسریع دراحداث ساختمان جدید قرارگاه پلیس راه استان قم ، به دلیل عدم تناسب ساختمان پیشین با جایگاه عوامل محترم ستاد فرماندهی پلیس راه استان قم ، در دستور کار این اداره کل قرار داشت اما احداث و تجهیز ساختمانی درخور شان و ماموریت‌های این نیرو موجب تانی درتکمیل این قرارگاه می‌شود.

درادامه این مراسم سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی درسخنانی از سازمان راهداری و حمل ونقل به جهت همکاری بسیار خوب آن تشکر کرد و عنوان نمود : خدمت درپلیس راه و تلاش در راستای کاهش تلفات جاده ای یک عبادت است  . وی ترافیک محورهای جاده‌ای استان قم طی ایام عید نوروز را کم نظیر خواند و تاکید کرد : اقدامات موثری ( جهت مدیریت ترافیک جاده ای ) صورت گرفته که باید آنها را تقویت کرد.

شایان ذکر است ساختمان جدید ستاد فرماندهی پلیس راه استان قم درزمینی به مساحت ۲۱۶۷ مترمربع و با زیر بنایی بالغ بر ۱۱۷۰ متر مربع و درقالب دوساختمان اصلی و جانبی احداث شده است.

نظر شما