شناسهٔ خبر: 59533 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بیان کرد:

بهبود روند توزیع لاستیك در اصفهان

مهدي خضري مدیركل راهداری و حمل و نقل جادهای استاناصفهان با اشاره به پیگیری های انجام شده در سطح كشور و استان اصفهان برای حل مشكلات رانندگان و كامیون داران گفت: حمل بار در اصفهان به روند عادی بازگشت.

به گزارش روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری با اعلام این خبر اظهار كرد: روزانه حدود ۶ هزار و۵۰۰ بارنامه در استان اصفهان صادر شده است.

وی با اشاره به بهبود روند توزیع لاستیك در استان اصفهان ادامه داد: روند توزیع لاستیك در میان رانندگان با نهایت دقت و با بررسی تمام جوانب انجام می شود با بهبود وضعیت توزیع لاستیك وضعیت حمل بار نیز بهبود یافته است.

وی  با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در حوزه  تولید لاستیك در داخل كشور، تخصیص ارز دولتی برای واردات لاستیك و كاهش تعرفه واردات لاستیك  ادامه داد: با برنامه‌ ریزی‌های انجام شده در كلان كشور و كاهش نرخ دلار در بازار انتظار می‌رود وضعیت قیمت‌ها درحوزه قطعات نیز متعادل شود.

مدیركل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان خاطرنشان كرد: مطالبات كامیون داران در تمام سطوح كشور از دولت تا مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است .

وی با اشاره به مشاركت خوب شركت‌های حمل ونقل و انجمن‌های صنفی رانندگان و كامیون داران برای عبور از شرایط كنونی اظهار كرد: در حال حاضر وضعیت حمل بار در استان اصفهان به صورت معمولی و عادی در جریان است.

خضری خاطرنشان كرد: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای درحوزه اختیارات خود و گاها فراتر از اختیارات خود برای حل مشكلات رانندگان اقدام كرده است.

نظر شما