شناسهٔ خبر: 59562 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید مديرعامل شركت عمران شهر جديد گلبهار از پروژه ۸۲۸ واحدی مسکن مهر

بازدید مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار به منظور پیگیری مشکلات مسکن مهر ۸۲۸ واحدی گلبهار از این مجموعه به همراه معاونین، برخی از مدیران و مشاور فرهنگی بازدید کرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، گریوانی در بین ساکنین با اشاره به اینکه شرکت عمران گلبهار در راستای رفاه شهروندان پیگیر مشکلات ساکنان مسکن های مهر است افزود: در بسیاری از موقعیت ها که امکان همیاری و مشارکت این شرکت وجود داشته، خدمات و فعالیت های موثر با توجه به نیاز سنجی انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای احداث واحدهای مسکن مهر تاکنون ۲۹ هزار و ۵۵۸ واحد افتتاح شده است اذعان کرد: در شهریور امسال ۸۷۶ واحد افتتاح شده که پیش بینی می شود ۷۴۶ واحد دیگر نیز تا پایان امسال افتتاح شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار خاطرنشان کرد: ارتقا کیفیت و بهره وری همگام با برنامه ریزی جهت تکمیل و تحویل باقی مانده مسکن های مهر در حداقل زمان ممکن به مالکان از رویکردهای این شرکت است.

وی در پایان سخنان خود با اذعان به اینکه احداث فضای ورزشی و تفریحی مناسب اعم از پارک ها و زمین های ورزشی روباز از جمله بخشی از اهداف شرکت عمران گلبهار در جهت زیبا سازی، سرگرمی و اوقات فراغت ساکنین در این واحدها است، تصریح کرد: همزمان با تکمیل واحدها در جهت واگذاری و بسته به سرانه جمعیتی این امکانات در کنار مدارس، مجتمع های تجاری نیز ایجاد خواهد شد.

در این بازدید مهندس گریوانی دستورات لازم را در جهت پیگیری احداث زمین ورزشی روباز و همچنین فضای سبز صادر کرد./

نظر شما