شناسهٔ خبر: 59592 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ربانی ارشد مطرح کرد؛

جذب اعتبار یک میلیارد تومانی برای قطعه دوم چهار خطه سامن- بروجرد

جلسه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در بازدید از پروژه‌های حوزه شهرستان ملایر گفت: تاکنون برای قطعه دوم پروژه چهارخطه سامن- بروجرد یک میلیارد تومان جذب شده است که جهت اتمام آن ۱۵میلیارد تومان دیگر نیاز است و تلاش می‌کنیم ۲ میلیارد تومان را جهت ادامه پروژه جذب نماییم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حسن ربانی ارشد سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در بازدید از پروژه‌های حوزه شهرستان ملایر که با حضور نمایندگان مردم ملایر در مجلس، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر و جمعی از مسئولین ذیربط انجام شد به بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان ملایر پرداخت.

وی در بازدید از قطعه دوم محور سامن- بروجرد گفت: طول این قطعه ۹ کیلومتر است که هم اکنون از پیشرفت ۳۰درصدی برخوردار است.

ربانی ارشد هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی، آسان سازی فرایند عبور و مرور در این مسیر و افزایش رضایتمندی مردم عنوان و بیان کرد: این طرح پس از تکمیل محدوده شهری سامن در مسیر خود با روستاهای ضربعلی، امیرالامرا، کمربنه، یونس، کهکدان و واشان تقاطع دارد و محور در انتها در تقاطع ملایر- نهاوند- بروجرد در مرز استان همدان و لرستان به اتمام می‌رسد.

وی در بازدید از پروژه ملایر– توره عنوان کرد:چهار خطه ملایر- توره به طول ۶/۵کیلومتر است که هم اکنون از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان این مطلب که مطالعات محور آورزمان در حال انجام است، گفت: این محور به طول ۲۰ کیلومتر است که برای انجام این پروژه ۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

ربانی در ادامه از ۵ راه روستایی بالای ۲۰ خانوار بازدید به عمل آورد و اظهار کرد: در صورت تخصیص به موقع اعتبارات عملیات اجرایی آسفالت راه روستایی روستاهای پریان، پیر‌خداوردی، گولوند، چشمه‌پهن ننج ، هریرز و نهندر امسال آغاز می‌شود و در مجموع برای آسفالت این تعداد روستا مبلغ ۳.۵ میلیارد تومان نیاز است. 

وی در نشست مشترک بررسي مسائل و چشم‌انداز حوزه راه و شهرسازي و آب فاضلاب روستايي شهرستان ملاير عنوان کرد: افتخار می‌کنم که هر چهار جمعه را در يکی از شهرستان‌های استان حضور داشته‌ام.

ربانی ارشد با تقدير از مهندسين ملايری تصريح کرد: انتخابات نظام‌ مهندسی در استان همدان برگزار شد و مهندسان ملايری با شرکت پر شور خود به‌خوبی درخشيدند.

وی با تأکيد بر اقتصاد مقاومتی در سطح کشور اظهار کرد: با انجام باکيفيت پروژه‌ها در سطح کشور خواهيم توانست اقتصاد مقاومتي را به‌درستی رعايت نماييم.

ربانی در پایان خاطرنشان کرد: بنده همه تعهدات و قول‌هايی را که سابق بر اين داده ‌شده است متعهد به انجام آن هستم و همه آن‌ها را با جديت دنبال می‌کنم.

نظر شما