شناسهٔ خبر: 59623 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

افزایش اعتبار طرح‌های حاشیه شهرمشهد مقدس

اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: اعتبار اختصاص یافته به طرح های حاشیه شهر مشهد ۸۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی؛ محمدرضا اخوان عبداللهیان با بیان این مطلب گفت: اعتبار طرح‌های حاشیه شهر مشهد از ۲۷۰ میلیارد تومان به ۳۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

اخوان عبداللهیان اعتبار اختصاص یافته را ۱۳۰ میلیارد تومان بیان کرد و افزود: ۵۳ مورد از طرح‌های مذکور در حوزه مسکن و شهرسازی است که اعم از برق رسانی، اصلاح شبکه فاضلاب و اجرای آن، ایجاد بوستان، سالن ورزشی، پایگاه آتش نشانی، مرکز جامع سلامت، مدرسه و ... می باشد که برای مشهد و شهرستان‌ها تعریف شده است.

اخوان عبداللهیان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مذكور را حدود ۷۰ درصد عنوان کرد و گفت: ۱۱ مورد از این پروژه‌ها در مشهد آماده افتتاح است.

وی خاطر نشان کرد که در اجرای برخی از این پروژه‌ها مسکن و شهرسازی مستقیما متولی نبوده و نظارت عالیه به عهده دستگاه‌های متولی صورت گرفته است.

او ادامه داد: از آنجایی که اولین بار بود به پروژه هایی از این دست می پرداختیم، دستگاه های متولی کمک می کنند تا کیفیت کار به خوبی اجرا شود.

نظر شما