شناسهٔ خبر: 59638 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۵دوره آموزشی طرح ارتقا ایمنی راکبین موتورسیکلت در شهرستان پاکدشت

سعید ملکی از ابتدای سال ۹۷ تا کنون ۵دوره آموزشی طرح ارتقای ایمنی راکبین موتور سوار در روستاهای شهرستان پاکدشت برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان تهران، سعید ملکی رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای پاکدشت گفت: از ابتدای سال ۹۷ تا کنون ۵دوره آموزشی طرح ارتقای ایمنی راکبین موتور سوار در روستاهای شهرستان پاکدشت برگزار شده است .

وی هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی را رعایت مقررات عبور و مرور توسط راکبان موتور سیکلت و تاکید براستفاده از کلاه ایمنی و حفظ حقوق شهروندان توسط رانندگان موتورسیکلت دانست و خاطرنشان کرد: با برگزاری چنین دوره هایی در سطح شهرستان می‌توان از وقوع بسیاری از حوادث ناگوار و تصادفات جلوگیری نموده تا انشاءالله شاهد افزایش و ارتقای فرهنگ  ایمنی در جاده‌ها و معابر شهری باشیم.

ملکی افزود: توزیع رایگان اقلام ایمنی از برنامه‌های طرح ارتقاء ایمنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که با مساعدت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و فرماندار شهرستان در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در میان موتورسواران اجرا شود.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پاکدشت ادامه داد: همه باید تلاش کنیم با فرهنگ‌سازی، رعایت کامل قوانین و بهره‌گیری از آموزش‌های لازم شاهد کاهش تلفات و تصادفات جاده ای باشیم.

گفتنی است، در مجموع  اقلام ایمنی شامل۳۵۰عدد کلاه ایمنی۳۰۰عدد جلیقه ،۳۰۰جلد کتابچه ایمنی و همچنین ۳۵۰برچسب ایمنی به مالکین موتورسیکلت بصورت رایگان توزیع شد.

نظر شما