شناسهٔ خبر: 59649 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سوی مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان مطرح شد:

احکام انتصاب کارکنان با توجه به چارت جدید سازمانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین

مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی با توجه به ابلاغ چارت سازمانی جدید؛ در احکامی جداگانه پست های تازه را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، در بخشی از این احکام که از سوی مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی صادر شده آمده است: شایسته است با توجه به شرح وظایف ابلاغی ضمن هماهنگی های لازم با اینجانب و مدیران اداره کل در راستای شرح وظایف ابلاغی و در چارچوب قوانین و مقررات نسبت به انجام امور محوله اقدام نمایید.

بدیهی است همراهی و همدلی با تمامی مسئولین مورد تاکید و انتظار می باشد. امید است با اتکال به خداوند متعال در راه پیشبرد اهداف این اداره کل موفق و موید باشید.
طی این احکام مهندس ابراهیم آزاد به عنوان رئیس اداره تشکل‌های حرفه‌ای و باز آفرینی شهری و نیز مهندس حامد عبدالرزاقی به عنوان رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان منصوب شدند.

همچنین حامد رجبی به عنوان رئیس اداره هماهنگی  و امور اجرائی، مصطفی سجادی نیا به عنوان رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور محمد مهدی اولیائی به عنوان رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها منصوب شدند.

در ادامه ی این احکام محمد تقی زاجکانی ها به عنوان رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستائی و ابوالفضل لطفی وناشی  به عنوان رئیس اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها منتصب شده‌اند.

همچنین حمید رضا نجفی  به عنوان مشاور امورشهرسازی، حسین رحمانی به عنوان رئیس اداره  مطالعات اقتصاد مسکن و مهندسی بازآفرینی شهری و فاطمه اسماعیلی نیز به عنوان مشاور امور بانوان منصوب شدند.

نظر شما