شناسهٔ خبر: 59694 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از ایثارگران و جانبازان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان

جلسه جلسه تقدیر از ایثارگران و جانبازان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با حضور مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و جمعی از مسئولین در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به این نکته که همچنان درگیر امتناع رانندگان از بارگیری هستیم بیان کرد : تاکنون بیشتر بارگیری ها با ظرفیتی بالغ بر ۷۰درصد انجام شده و در بندر امام به دنبال راهکاری جهت برون رفت از امتناع برخی از رانندگان هستیم.

غلامعباس بهرامی نیا با عرض تبریک هفته نیروی انتظامی افزود : از همکارانم که طی این چند روز و در اعتصاب کامیون‌ها و جلوگیری از توقف آنان تلاش کردند تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم با همکاری و همیاری آنان ایام اربعین را باشکوه‌تر و بهتر برگزار کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با ذکر این نکته که از اول انقلاب و به روش‌های مختلف تحریم هستیم گفت : در برهه‌ای قرار داریم که از هر سو دشمن بر نظام و انقلاب ما در حال فشار است و خواسته  کشور ما را زمین گیر کند ولی مردم ما چه در جنگ تحمیلی و چه در مسائل امروزی با حضور موثر خود نشان داده اند که می‌توان با یکپارچگی و اتحاد از تحریم ها عبور کرد.

بهرامی نیا ابراز داشت : همگی ما موظف هستیم با تلاش و ارائه خدمات و مصمم تر از قبل بصورت کاملا آگاهانه در برابر یاس و نا امیدی که دشمن بدنبال رواج آن در کشور است ایستاده و مانع رواج افکار دشمن شویم.

رحیمیان مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در امور ایثارگران در این جلسه گفت : برنامه‌ای دوره‌ای داریم که سالی یکبار از ایثارگران تقدیر کنیم حال چه با مراجعه به منازل این عزیزان و یا مراجعه به مراکز استان ها باشد و خوشبختانه این دیدارها چهار سال است بصورت مدوّن انجام شده است.

نظر شما