شناسهٔ خبر: 59721 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور تسریع در ارائه خدمات در استان انجام گرفت:

اصلاح فرایند نظارت و بازرسی گاز خانگی و تجاری در گیلان

جلسه نشست مشترک سرپرست راه و شهرسازی گیلان ، مدیرعامل شرکت گاز و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با هدف تسریع در ارائه خدمات در استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، جلسه مشترک مابین راه و شهرسازی گیلان ، شرکت گاز استان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در خصوص اصلاح فرایند نظارت و بازرسی گاز خانگی و تجاری و به منظور تسریع در ارائه خدمات نظارت و بازرسی توسط مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان برگزار شد.

علی خاوری سرپرست  اداره کل راه و شهرسازی گیلان  در اين نشست اذعان داشت : میتوان با یک کار تیمی بسیاری از مشکلات و مسائل را براحتی در سطح استان حل کرد.

وی ضمن تشکر از شرکت گاز استان و تعاملات خوب بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان  خاطرنشان کرد : خوشبختانه تعامل خوبی بین راه و شهرسازی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت گاز استان وجود دارد.

خاوری افزود : اگر مردم از کار ما ناراضی باشند باید در فرایند کارها بازنگری کنیم ؛ مردم در بعضی امورات در بخش بازرسی گاز ناراضی هستند و باید با تعاملات و اصلاح روشها شرایط تسریع حل مشکلات آنها را فراهم آوریم.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان در پایان  تصریح کرد : در این جلسه مقرر گردید نسبت به تشکیل کارگروهی جهت شناسایی موانع و بررسی جهت رفع آنها در اسرع وقت اقدام و راهکاری تعیین شده و تائید شده جهت ادامه راه مدنظر قرار گیرد./

نظر شما