شناسهٔ خبر: 59743 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری پنجمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی در آذربایجان شرقی

جلسه پنجمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با ریاست اداره کل راه و شهرسازی و حضور مدیران کل حوزه راه و شهرسازی و سایر مدعوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی جلسه با قرائت قرآن کریم و سپس عرض خیرمقدم به مدیران محترم ادارات حوزه راه و شهرسازی و دکتر اخلاقی نماینده دکتر شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازی، دکتر محمدزاده سرپرست دفتر مرکز تحقیقات شمالغرب، دو نفر عضو جدید این شورا و توضیحات اولیه توسط مهندس سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی شروع و توسط مهندس اسحاقی نژاد با ذکر دستور جلسه و دستورات جلسه فعلی مطالب تکمیلی ارائه شد.

علی محمدزاده به عنوان مدیر و نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناها و حمل و نقل کشور در استان در خصوص مشکلات ایستگاه مشترک قطار شهری و راه آهن و مطالب مربوط در مورد اتصال این خط را بیان داشتند.

سلمان زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل کشور نیز در مورد واژگونی تاسف بار اتوبوس حامل دانش آموزان دختر و گزارش پلیس راه تبریز در این خصوص توضیحات لازم را بیان نموده و گفت: هنوز بررسی این تصادف در دست کارشناسان مربوطه بوده و به زودی گزارش نهایی ارائه خواهد شد.

ارائه گزارش طرح جامع تبریز توسط مهندس خرمی معاون شهرسازی و معماری اداره کل و توضیحات دکتر عابدی کارشناس این حوزه با پاورپوینت جامع  طراحی شده در این معاونت،

ارائه گزارش آزاد راه تبریز - ارومیه توسط مهندس بهشتیان مشاور طرح نواندیشان با محوریت اتصال بردن شهری به درون شهری و تشریح جزئیات ششمین نمایشگاه نو آوری و فناوری مصالح ساختمانی، راه سازی و مواد پیشرفته ربع رشیدی Rinotex ۲۰۱۸ توسط دکتر محمدزاده سرپرست دفتر منطقه ای شمال غرب مرکز تحقیقات راه،مسکن و شهرسازی نیز از مهمترین بخش های این جلسه به شمار می رفت./

نظر شما