شناسهٔ خبر: 59785 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

دیدار معاون امور دریایی سازمان بنادر با سفیر و نماینده دائم ایران در لندن

دیدار در حاشیه حضور در بیست و پنجمین نشست مجمع ایمسو نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی، معاون نماینده دائم ایران در آیمو با سفیر و نماینده دائم ایران در لندن، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در حاشیه حضور در بیست و پنجمین نشست مجمع ایمسو هادی حق شناس؛ معاون امور دریایی سازمان بنادر و خانم ماندانا منصوریان؛ نماینده سازمان بنادر و دریانوردی ومعاون نماینده دائم ایران در آیمو (سازمان جهانی دریانوردی) با حمید بعیدی نژاد؛ سفیر و نماینده دائم ایران در لندن دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار گزارش سفر و بازدید کی‌تاک لیم؛ دبیرکل آیمو از ایران در اواسط شهریور ماه سالجاری و دیدار با محمد جواد ظریف وزیر  امور خارجه ارایه شد.

در این ملاقات، در خصوص موضوعات و دستور کارهای مهم مجمع بیست و پنج ایمسو نیز توضیحات مبسوطی در خصوص الزام استمرارخدمات ارتباطات ماهواره‌ای اینمارست ارایه شد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، بیست و پنجمین اجلاس مجمع ایمسو از تاریخ ۹ تا ۱۱ اکتبر ۲۰۱۸ مطابق با۱۷ تا ۱۹ مهرماه ۱۳۹۷برگزار شد. اجلاس مجمع ایمسو هر دو سال یکبار با حضوراعضای این سازمان برگزار می‌شود.

نظر شما