شناسهٔ خبر: 59807 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی بهشهر و نکاءصورت پذیرفت :

نشست بهادری با نماینده مردم بهشهر و نکاء در مجلس شورای اسلامی

جلسه بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه مدیر ساخت و توسعه راه‌ها و مدیر راه‌های روستایی با علی‌محمدشاعری نماینده مردم بهشهر و نکاءدر مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه مدیر ساخت و توسعه راه‌ها و مدیر راه‌های روستایی با علی‌محمدشاعری نماینده مردم بهشهر و نکاءدر مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

شاعری در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان در حوزه راه‌های اصلی ، فرعی و روستایی و سایر بخش‌ها خواستار توجه و اهتمام بیشتر و همچنین تسریع در روند اجرایی فعالیت‌ها و پروژه‌های در حال انجام شدند.

عبداله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان در این نشست ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات در حال انجام در حوزه بهشهر و نکا از شاعری به جهت پیگیری ویژه  توجه خاص به حوزه راه و شهرسازی و تلاش برای تامین اعتبارات مناسب برای پیشبرد فعالیت ها قدردانی نمودند. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان خاطرنشان ساخت : دراین دیدار طرح‌های عمرانی و اجرایی در حوزه راه و شهرسازی حوزه انتخابیه و بررسی روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا بررسی شد. 

پروژه تعریض محور زاغمرز ، بهشهر ، بندر امیرآباد - محور نکاء- نیروگاه - محور امیرآباد - گلوگاه - دامغان و پروژه‌های متعدد در حوزه راه روستایی ، مسکن ، معماری و شهرسازی و فنی و اجرایی از جمله پروژه‌های فعال در حوزه بهشهر و نکا می‌باشد.

گفتنی است : از ۱۰۵۰۰كيلومتر راه‌های اصلی و فرعی و روستايي موجود در مازندران ، مقدار ۴۱۵ كيلومتر در شهرستان بهشهر و مقدار ۵۸۱ کیلومتر در شهرستان نکاء واقع شده است.

نظر شما