شناسهٔ خبر: 59841 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت:

بازدید از مناطق سیل زده غرب استان مازندران

خیرالله خادمی معاون شرکت ساخت و توسعه راهها به همراه نبیان معاون امور عمرانی استانداری مازندران ، مديركل راه و شهرسازی مازندران و جمعی از مسئولین ذيربط از مناطق سیل زده غرب استان بازديد نمودند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید خواستار ساماندهی رودخانه‌ها و ممنوعیت برداشت در حاشیه پل‌ها شد و گفت: برداشت از رودخانه‌ها باید مهندسی باشد که اکنون اینگونه نیست .

خیرالله خادمی پیش ازظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پل تخریب شده ماشالک براثر سیل اخیر گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، امروز، ترافیک داخل شهر نوشهر با کنارگذر و کمربندی منتقل می شود و تردد به صورت دوطرفه از روی یک پل انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بلافاصله عملیات اجرایی پل تخریب شده از سوی راهداری در حال انجام بوده و مرمت آن صورت می گیرد.

وی ساماندهی رودخانه‌ها در بالادست و پایین دست پل را ضروری دانست و در پاسخ به اینکه چرا نظارت جدی روی پل های قدیمی صورت نمی گیرد گفت: پل‌ها براساس استانداردهایی طراحی می شود و اگر اختلافی باشد قابل رصد خواهد بود.

خادمی از مسئولان و مردم خواست تا برداشت از رودخانه را در پایین دست پل‌ها غیرمجاز اعلام کنند زیرا برداشت مصالح به سازه‌ها آسیب خواهد زد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، ساماندهی رودخانه‌ها و عدم برداشت از رودخانه‌ها را ضروری دانست و گفت: همچنین برداشت از رودخانه‌ها باید مهندسی و در صورت لزوم در قسمت بالادست سازه ها صورت گیرد.

وی یادآورشد: ترمیم پل تخریب شده ماشالک بلافاصله صورت می‌گیرد و مشکلی از نظر اعتبار نداریم.

نظر شما