شناسهٔ خبر: 59864 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

امروز صورت گرفت:

حضور سرزده معاون وزير راه و شهرسازی بين رانندگان بندرامام/ بازدید از پایانه مرزی شلمچه و محورهای منتهی به مرز

حسن نیا معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي در سفر بدون هماهنگي قبلي به استان خوزستان با هدف رسيدگي به مطالبات رانندگان و بررسي وضعيت آخرين اقدامات صورت گرفته، از پايانه بندرامام و سالن‌هاي اعلام بار بازديد كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاد‌ه‌اي، عبدالهاشم حسن‌نيا معاون وزير و رئيس اين سازمان در اين سفر از سالن‌هاي اعلام بار پايانه بندر امام بازديد و از نزديك در جريان نحوه توزيع و روند اعلام بار و خدمات‌دهي به رانندگان قرار گرفت.

بر اساس اين گزاش حسن‌نيا ضمن حضور در جمع رانندگان به گفتگو مستقيم با آنها پرداخت و با اعلام رضايت از وضعيت پايانه بار و نحوه خدمات‌دهي،‌ در نشست با انجمن صنفي رانندگان بخش حمل‌ونقل كالا نيز موانع و مشكلات حمل بار را بررسي و راهكارهاي لازم را ارايه كرد.

براساس اين گزارش معاون وزير راه و شهرسازي ضمن اشاره به موقعيت مهم پايانه بار بندر امام خميني به ضرورت توزيع عادلانه بار تأكيد كرد و در ادامه درخصوص حمل به موقع كالاي ترخيص شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌اي از همراهي رانندگاني كه در انجام وظايف خطير خود، به رغم مشكلات نسبي موجود، با درك شرايط و موقعيت نسبي مناسب براي جابه‌جايي به موقع كالاهاي اساسي اقدام كردند تقدير و تشكر نمود.

وي افزود: رسيدگي به مسائل و مطالبات به حق رانندگان حمل و نقل جاده‌اي از دغدغه‌هاي اصلي مسئولين ذيربط در اين حوزه مي‌باشد و تا حصول نتيجه نهايي پيگيري‌هاي لازم انجام خواهد شد.

اين گزارش حاكي است در ادامه اين سفر، رييس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي از پايانه مرزي شلمچه و روند وضعيت مسيرهاي خروج زائرين اربعين حسيني بازديد كرد و از نزديك در جريان خدمات‌رساني بخش‌هاي مختلف در اين پايانه و امكانات رفاهي موجود جهت تردد زائرين قرار گرفت.

گفتني است در اين بازديد غلامحسين دغاغله مديركل دفتر حمل و نقل كالا، غلامعباس بهرامي‌نيا مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي خوزستان و ساير مسئولين استاني ايشان را همراهي كردند. 

نظر شما