شناسهٔ خبر: 59872 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل ونقل اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی مطرح کرد:

زائران اربعین انعقاد قرارداد برای تامین ناوگان را به تاخیر نیندازند

سعید سبحانی معاون حمل ونقل اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: از زائران اربعین حسینی (ع) انتظار می رود هر چه زودتر نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت های مسافربری اقدام کنند و آن را به روزهای آخر موکول نکنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ، معاون حمل ونقل اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: از زائران اربعین حسینی (ع) انتظار می‌رود هر چه زودتر نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت‌های مسافربری اقدام کنند و آن را به روزهای آخر موکول نکنند.

سعیدسبحانی اظهار داشت: در صورتی که کار انعقاد قرارداد با شرکت‌های مسافری، سریع تر انجام شده باشد، نیازها و کمبودهای احتمالی راحت‌تر قابل شناسایی است و شرکت‌ها می‌توانند جهت تامین ناوگان با سایر استان‌ها نیز هماهنگ شوند.

وی گفت: زائرانی که قصد دارند بصورت کاروان و دسته جمعی در همایش اربعین حسینی (ع) شرکت نمایند، هر چه زودتر برای تامین ناوگان موردنیاز اقدام کنند و با مراجعه به شرکت مسافربری دارای پروانه فعالیت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به عقد قرارداد اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه جلسات متعددی برای خدمات رسانی بهتر در زمینه جابه‌جایی زائران اربعین به مرز مهران برگزار شده است گفت: مقدمات برای جابه‌جایی این زائران در حال آماده شدن است.

معاون حمل ونقل اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: مرز خروجی برای زائران استان، مهران تعیین شده است.

نظر شما