شناسهٔ خبر: 59876 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کلاله خبر داد:

تحویل ۹ دستگاه خودرو از محل تسهیلات روستایی به متقاضیان

مراسم رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کلاله از تحویل ۹ دستگاه خودرو از محل تسهیلات روستایی شهرستان به متقاضیان خبرداد و گفت: این خودروها شامل کامیون، کامیونت، نیسان و سمند بوده که به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کلاله از تحویل ۹ دستگاه خودرو از محل تسهیلات روستایی شهرستان به متقاضیان خبرداد و گفت: این خودروها شامل کامیون، کامیونت، نیسان و سمند بوده که به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

قاسم دبوری فریمانی در مراسم تحویل این خودروها به خبرنگاران افزود: نوسازی، واگذاری و تحویل این خودروها موجب ثبات اشتغال ۱۵متقاضی دارای سابقه فعالیت در شهرستان شده است.

به گفته وی، ۵۲ پرونده خرید خودرو با مبلغ ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل توسعه اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر به بانک‌های عامل معرفی شده که در مرحله اول خرید ۹ خودرو با مبلغ ۸۶۹ میلیون تومان پرداخت شده است.

دبوری اظهارکرد: وام خرید خودرو صرفا به رانندگانی که در طرح ساماندهی حمل و نقل شناسایی شده‌اند تعلق می‌گیرد و این تسهیلات با سود ۶درصد و بازپرداخت ۵ساله و در ازای خرید خودرو پرداخت می‌شود.

فرماندار کلاله و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان نیز در مراسم تحویل این خودروها حضور داشتند.

شهرستان کلاله در منتهی الیه شرقی گلستان در فاصله ۱۳۶ کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.

نظر شما