شناسهٔ خبر: 59898 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مديريت و منابع اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی تاكيد كرد؛

لزوم تسریع در پاسخگویی به ارباب رجوع و الکترونیکی نمودن ارائه خدمات

جلسه معاون توسعه مديريت و منابع اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه اصلاح فرآیندها، بر لزوم تسریع در پاسخگویی به ارباب رجوع و الکترونیکی نمودن ارائه خدمات تأكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، سید حسین حسینی با بیان این مطلب گفت:تسریع در پاسخگویی به متقاضیان اداره کل و الکترونیکی نمودن خدمات از اولویت‌های كاری این اداره كل بوده و لازم است تا همه همكاران در این زمینه تمام تلاش خود را به كار گیرند.

وی افزود: پس از بررسی و دقت نظر در فعالیت‌های حوزه‌های مختلف اداره کل، واحد آمار معاونت املاک و حقوقی بعنوان واحد پایلوت در استقرار میز خدمت الکترونیکی اداره کل انتخاب شد.

وی گفت: با تعاملات صورت گرفته با مسئولین و متصدیان انجام خدمت تصمیم گرفته شد با قید فوریت و توجه به این موضوع که در امورات اداره کل خللی ایجاد نشود، نسبت به الکترونیکی نمودن خدمات قابل ارائه (استعلامات یارانه ای مسکن یکم و بنیاد شهید) و همچنین برون سپاری بخشی از فعالیت ها به دفاتر پیشخوان صورت پذیرد.

نظر شما