شناسهٔ خبر: 59911 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات‌عامل سازمان بنادر و دریانوردی:

تسهیل فرایندها و تسریع در امور مشتریان نیز به نوعی تکریم ارباب رجوع است/ تکریم عالمانه ارباب رجوع ، کارامدتر و موثرتر است

منصور آرامی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه « انسان دارای کرامت ذاتی است »، گفت: تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی باید عالمانه و بر اساس دانش و آگاهی باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، منصور آرامی  در سمینار آموزشی " طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع "  با اشاره به طرح تحول نظام اداری و رویکرد اجرای گام به گام دستورالعمل تکریم ارباب رجوع در دستگاه های دولتی ، افزود: آنچه موضوع جلب رضایت مشتریان و خدمت درست و اصولی به مراجعان را هدفمند و موثر می‌سازد، تکریم عالمانه و آگاهانه است.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با « ذاتی خواندن خدمت و تکریم به مشتریان و ارباب رجوع » ، تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم چه برای مراجعان درون سازمانی و چه برای مشتریان خارج از سازمان ، تسهیلات کاری ایجاد کنیم و به آنها توجه خاص داشته باسیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر در بخش دیگری از سخنان‌اش با اشاره به تکریم عالمانه ، آموزش در این زمینه را در " افزایش کارامدی " ، " اثر بخشی"  و "ارتقای بهره‌وری" موثر دانست و یک اصل در ارتقای دانش منابع انسانی برشمرد.

آرامی با بیان اینکه مشتریان به احترام و توجه نیاز دارند ، گفت: تسهیل فرایندها و تسریع در امور مشتریان نیزبه نوعی تکریم ارباب رجوع محسوب می‌شود.

به گفته  معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر ، هر مراجعه کننده‌ای بر اساس یک چارچوب و دستورالعملی به ما مراجعه می‌کند ؛ بنابراین باید با عزت و کرامت با او برخورد شود و به نیازهایش پاسخ داده شود.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، در این مراسم همچنین دکتر علی رضا شریفی ؛ استاد دانشگاه به آسیب‌ها و کاستی‌ها در خصوص تکریم ارباب رجوع در نظام اداری کشور پرداخت .

نظر شما