شناسهٔ خبر: 59919 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

شرکت ایران در پنجمین اجلاس سازمان بین المللی دریانوردی در لندن

جلسه كارشناس مسئول بخش كنترل و بازرسی كشتی‌ها به عنوان تنها نماينده ايران در پنجمين اجلاس III سازمان بين المللی دريانوردی در لندن شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره كل بنادر و دريانوردي استان سیستان و بلوچستان، پنجمين اجلاس كميته فرعي Implementation of IMO Instruments با حضور موثر کارشناس مسئول كنترل و بازرسي كشتي هاي این اداره كل بعنوان تنها نماينده ايران، در مقر اصلي سازمان بين المللي دريانوردي در لندن برگزار گرديد.

در اين اجلاس ضمن حضور فعالانه و سازنده نماینده ایران در كارگروه تخصصی كنترل و بازرسي ایمنی کشتیها، منجر به تحقق نظرات مورد نظر ایران در این زمینه شد.

اجلاس كميته فرعي Implementation of IMO Instruments كه به اختصار اجلاس III ناميده مي‌شود، از ۲ لغايت ۶ مهرماه در مقر اصلي سازمان بين المللي دريانوردي در لندن برگزار و با ۶۸ سند توسط كشورهاي مختلف عضو سازمان بين‌المللی دريانوردي در خصوص اجرای موثر و مناسب الزامات اين نهاد بين المللي در عرصه ايمني و حفاظت از محيط زيست دريايي به کار خود پایان داد.

گفتنی است كميته فرعی III همه ساله در خصوص مسائل مرتبط به نحوه اجراي الزامات كشورهاي صاحب بندر، صاحب ساحل و صاحب پرچم و همچنين مميزي اجباري IMO در مقر اصلي سازمان بين‌المللي دريانوردي برگزار می‌شود.

نظر شما