شناسهٔ خبر: 5992 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی ۱۶۹هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی استان البرز

نوروز- مسافران اتوبوس مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان البرز در ایام طرح نوروزی جابجایی مسافران بیش از ۱۶۹ هزار مسافر با ناوگان های عمومی حمل و نقل استان البرز جابجا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان البرز ، قاسم باقری افزود: در طرح جابجايي مسافران نوروزي در استان البرز که از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز و تا ۱۵  فروردین سال جاری ادامه داشت، ۱۶۹ هزارو ۸۵۶ مسافر در قالب  ۸۱۶۱  سرويس جابجا شدند.

وي همچنين با اشاره به افزایش ۳۸ درصدی پيش فروش اینترنتی و ۴۲ درصدی پیش فروش  حضوری بليت براي  بیش از ۸۶ هزار مسافر در ايام پيش فروش بليت نسبت به سال گذشته، افزود: تمایل مردم به انجام سفر برنامه ریزی شده و مدون موجب افزایش قابل ملاحظه ای در  پیش فروش بلیت نسبت به سال گذشته شده است که این امر امکان ارائه خدمات بهینه را فراهم می سازد.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان البرز با اعلام اینکه  در ایام اجرای طرح ۲۹۹۵ مسافر در قالب ۷۲ سفر به اردوی راهیان نور رفته اند، افزود: به رغم حجم بالاي مسافرت ها از استان البرز با استفاده از حمل و نقل عمومي، تمام تقاضای سفر با استفاده از ناوگان مناسب پاسخ داده شد و جابجایی مسافران به بهترین نحو ممکن انجام شد./

نظر شما