شناسهٔ خبر: 59934 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون برنامه‌ریزی سازمان صورت گرفت:

معارفه معاون راهداری استان تهران

جلسه جلسه تودیع و معارفه معاون راهداری با حضور معاون برنامه ریزی سازمان مقبلی، نوروزی مدیرکل و کلیه روسای ستادی و تابعه استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران ، جلسه تودیع و معارفه معاون راهداری با حضور معاون برنامه ریزی سازمان مهندس مقبلی، نوروزی مدیرکل و کلیه روسای ستادی و تابعه استان برگزار شد.     

 مقبلی  ضمن تبریک به مهندس نوروزی و انتخاب ایشان به عنوان مدیر کل استان تهران گفت:در چارچوب سازمانی ۲وظیفه مهم تدوین شده است یک وظیفه مبحث مدیریت حمل ونقل است و تاثیراتی که حوزه حمل ونقل درچرخه اقتصادی و اشتغال کشور دارد.

وی اظهار داشت :امیدواریم بتوانیم در اصول اقتصادی و مبحث اشتغال  با برنامه ریزی و درایت از عهده مدیریت آن برآییم و یک حمل ونقل پویا و چابک داشته باشیم و حقوق و جایگاه رانندگانی را که انجام وظیفه می کنند را درنظر بگیریم.

مقبلی:با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی نیاز به ابزارهایی دارد گفت :امروزه ابزارهای برنامه ریزی در قالب نرم افزارها ارائه شده که ما باید سیستم را نرم افزاری نموده تا بتوانیم خطاها را در مدیریت کم کنیم وبا اعمال این مدیریت‌ها پرت منابع را کم کنیم.

وی افزود:ما توان بسیار خوبی در حمل ونقل مسافر و بار داریم تا مدیریتی پویا و کارآمدی داشته باشیم.

معاون برنامه ریزی سازمان ادامه داد:وظیفه دومی که بر عهده ما می‌باشد مبحث راهداری است که خود بحث گسترده‌ای و زیر بنای حمل ونقل است

مقبلی اضافه کرد: ما با داشتن ۲۴۰۰کیلومتر آزادراه و بالای ۱۶هزار کیلومتر بزرگراه به عنوان یک سرمایه ملی در خدمت مردم هستیم و چرخ اقتصادی این شبکه در حال حرکت است و نگهداری این سرمایه ملی بر عهده ما راهداران می‌باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت :تلاش ما این است که جایگاه نگهداری و ایمنی در تردد را به حد مطلوب برسانیم تا هزینه تردد بر روی شبکه کاهش پیدا کند که این یک وظیفه خطیر است.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت :خدارا شاکریم که نیروهای متعهد و متخصص داریم که آماده خدمت رسانی هستند وانتخاب یک تیم کارآمد میتواند وظایف را به نحو احسنت انجام دهد.

در ادامه عادل مصدقی معاون راهداری ضمن تقدیر و تشکر از نوروزی به خاطر حسن اعتمادایشان به وی گفت: نوروزی از پیشکسوتان ما هستند و باعث افتخار است که در کنار ایشان هستم و با تعامل و هماهنگی و خرد جمعی بتوانیم خدمت رسانی به هموطنان را سرلوحه کار خویش نماییم.

مصدقی گفت: امید است با حمایت مدیر کل و تدوین برنامه جدید و خوب ادامه راه را به سرانجام برسانیم. 

در پایان مراسم نیز از زحمات معاون اسبق راهداری استان، ناصر محبی تشكر بعمل آمد و عادل مصدقی به عنوان معاون جدید راهداری این استان حكم خود را دریافت نمود.

نظر شما