شناسهٔ خبر: 59944 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ملاقات مردمی شهروندان با مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی

ملاقات مردمی ملاقات مردمی شهروندان با مدیرکل راه و شهرسازی و معاونت بازآفرینی شهری و مسکن خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، ملاقات مردمی شهروندان با مدیرکل راه و شهرسازی و معاونت بازآفرینی شهری و مسکن خراسان شمالی برگزار شد.

 سید داود دانشمند اظهار کرد: در این ملاقات که در محل اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد ۱۲نفر از شهروندان با مصطفی زاده مدیرکل و عمادیانفر ، معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی دیدار داشتند.

وی گفت: : این اداره کل یکی از دستگاه‌های اجرایی است که به طور مستمر هر هفته جلسات دیدارهای مردمی را با حضور مستقیم معاونین و مدیران مربوطه در نشست‌های مردمی در اولویت قرار داده است.

دانشمند افزود: در این جلسه ۴نفر از شهروندان عزیز با مدیرکل محترم ملاقات داشتند و ۸نفر نیز با سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن ،که دراین  دیدار چهره به چهره  اقشار مختلف مردم در خواست‌ها ، مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده که با توجه به رسیدگی کاربردی به مسائل و مشکلات این عزیزان و دستورات لازم نیز صادر شد .

گفتنی است افرادی که خواهان ملاقات حضوری با مدیرکل راه و شهرسازی استان جناب آقای مصطفی زاده یا هریک از معاونتها هستند می توانند با مراجعه به سایت nkh.mrud.ir  جهت دیدار اقدام نمایند و ثبت‌نام متقاضیان تنها از طریق سایت اداره کل میسر خواهد بود.

نظر شما