شناسهٔ خبر: 5997 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی حدود ۱۱۰۰ مسافر با ناوگان عمومی از ابتدای سفرهای نوروزی در تهران

ترمینال مسافری جنوب تهران ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی جاده‌ای استان تهران از آغاز اجرای طرح سفرهای نوروزی تا دهم فروردين سالجاری قريب به يك ميليون و يكصد هزار نفر مسافر را جابجا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي استان تهران، معاون حمل‌ونقل این استان گفت: این تعداد مسافر از  ۲۵/۱۲/۹۳ تا ۱۱/۱/۹۴ با ۵۶ هزار و ۶۰۷ سفر انجام شده است.     

عبدالملكي با اشاره به اینکه عملیات جابجایی این تعداد مسافر توسط ۵۶ هزار و ۶۰۷ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری را در این ایام انجام شده است گفت: این آمار قريب به ۱۸درصد جابجايي كل كشور در ايام اجراي طرح نوروزي را شامل مي شود.

وي در ادامه گفت: سهم جابجایی مسافر با اتوبوس ۹۶۶ هزار و ۸۱۹ نفر (معادل۹۰ درصد) با مینی بوس ۳۵ هزار و ۸۸۴ نفر (معادل ۳ درصد) تعداد مسافر جابجا شده با سواری کرایه در سطح کشور نیز ۷۵ هزار ۶۹۴ نفر (معادل ۷درصد) بوده است.

معاون حمل ونقل استان اضافه كرد: پرازدحام ترين روز اجراي طرح نوروزي مربوط به روز ۲۸/۱۲/۹۳ است كه تعداد ۹۵ هزار و ۷۸۷ نفر مسافر توسط چهار هزار و ۴۵۲ سرويس از پايانه‌هاي ۴ گانه مسافري تهران از مبداء استان تهران به ساير نقاط كشور جابجا شده است./

نظر شما