شناسهٔ خبر: 60099 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل رجا اعلام کرد:

حرکت نخستین قطار اربعین حسینی از مشهد - تهران تا کرمانشاه

قطار اربعین مدیرعامل شركت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: به علت کوتاه‌ بودن فاصله تا مهران در مقایسه با مرز‌های جنوبی، خط جدید مشهد-تهران تا کرمانشاه را راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، محمد رجبی اظهار داشت: به‌واسطه کوتاه‌تر بودن فاصله تا مهران در مقایسه با مرزهای جنوبی، برنامه‌ریزی رجا بر راه‌اندازی خط جدید مشهد - تهران تا كرمانشاه قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با یك شركت خصوصی در صورت خرید بلیت از سوی مسافران، زائران به‌محض رسیدن به كرمانشاه با اتوبوس به مرز مهران منتقل می‌شوند.

مدیرعامل رجا گفت: بیشترین ناوگان به این مسیر اختصاص یافته است و در صورت استقبال زائران امكان افزایش واگن‌های مسافری وجود دارد.

رجبی با بیان اینكه امكان خرید بلیت برای این مسیر همچنان وجود دارد افزود: مسافران در صورتی كه تقاضای خرید بلیت بسته‌ای شامل قطار تا كرمانشاه و اتوبوس تا مهران باشند باید به آژانس‌های مسافرتی مراجعه كنند.

وی گفت: قطارهای ویژه اربعین در واگن‌های ۴ و ۶ تخته، اتوبوسی و اتوبوسی دوطبقه برای زائران در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شركت حمل‌ونقل ریلی رجا افزود: نرخ بلیت قطار تهران- كرمانشاه بدون استفاده از بسته ۶۰ هزار تومان و با استفاده از بسته‌ها به همراه اتوبوس از ۱۵۰ هزار تومان به بالاست.

رجبی گفت: برای برگشت زائران از كربلا به مهران سپس كرمانشاه با اتوبوس و انتقال آنان با قطار به تهران و مشهد برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما