شناسهٔ خبر: 60115 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان بررسی شد:

حل مشکل روستاهای در مسیر کریدور شمال

بازدید سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به همراه جمعی از مسئولین از پروژههای ملی و استانی در دست اقدام اعم از کريدور شمال استان ، کنار گذر شهر رزن ، روکش آسفالت محور رزن _ قروه و راه روستایی گلستان - درجزین بازديد بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حسن ربانی ارشد از مسیر کریدور شمال استان قطعات در دست اجرا ، ویر تا پاینده و پاینده تا دمق به طول ۷ کیلومتر با اعتبار مجموع بالغ بر ۶۰۰۰۰میلیون ریال بازدید و به پیمانکاران در خصوص تسریع در اجرا دستور داد.

وی عنوان کرد: با حل مشکل روستاهای در مسیر کریدور شمال ، پیمانکار در این پروژه مشغول به کار خواهد شد و با اجرای این پروژه ، افزایش ایمنی عبور و مرور، تسهیل در رفت و آمد ، کاهش تصادفات و اتصال آزادراه ساوه – همدان به همدان- بیجار انجام خواهد شد.

وی در خصوص پروژه روکش آسفالت بر تسریع در انجام پروژه دستور داده و گفت:این پروژه به طول ۹ کیلومتر و به عرض ۲۱ متر با اعتبار بالغ بر ۲۱۷۰۰ میلیون ریال از خرداد سال۹۶ با لکه گیری محور شروع گردیده و امسال نیز اجرای اسفالت رگلاژی و روکش نهایی از رزن به قروه شروع شده است.

وی در ادامه از پروژه راه روستایی گلستان به درجزین به طول ۸۶۰ متر با اعتبار بالغ بر ۲۰۰۰ میلیون ریال با مشخصات اجرای بیس به عرض ۷ متر وضخامت ۱۳ سانتی متر و آسفالت بیندر به عرض۵.۵ متر وضخامت ۶سانتیمتر توسط شرکت پاینده راه بازدید به عمل آورده و درخصوص تسریع در اجرای آسفالت مسیر تذکراتی داد.

وی در ادامه از پلهای در دست تعریض روستای نظام آباد ودرجزین بازدید ودر خصوص رفع مشکلات پیمانکار راهکاری ارائه نمود.

ربانی ارشد در ادامه از روستاهای شاهنجرین و وسمق بازدید کرده و در پاسخ به موضوع بیس و آسفالت داخل روستاهای مذکور توسط فرماندار دستور پیگیری برای یافتن راهکار مناسب از طریق معاون وزیر راه و شهرسازی داد.

وی در ادامه از پیگیری‌های نماینده شهرستان رزن درمجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات ملی و کمکهای فرماندار و بخشداران در حل مشکل معارضان اراضی مسیر پروژه تشکر نمود.

گفتنی است در پایان از قطعه ۱ و ۲کنار گذر رزن که به طول ۹ کیلو متر در دو باند با اعتبار مجموع بالغ بر ۱۷۰۰۰۰ میلیون ریال ،تحت پیمان شرکت پارس مهان آسیا و پاینده راه اندیشه در دست اجرا می باشد بازدید نمود.

نظر شما