شناسهٔ خبر: 60144 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون بازآفرینی شهری و مسكن اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

تشكیل ادارات حوزه بازآفرینی شهری و مسكن بصورت عملیاتی

جواد اسلامی دومین جلسه توجیهی معاون بازآفرینی شهری و مسكن اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی با حضور كاركنان، معاونین و همچنین روسای ادارات زیرمجموعه این معاونت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی، جواد اسلامی‌محمدی معاون بازآفرینی شهری و مسكن اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرح وظایف سنگین حوزه بازآفرینی شهری و مسكن بر اساس چارت جدید و همچنین به منظور ساماندهی ادارات ذیل معاونت مسكن و چگونگی انجام شرح وظایف و همچنین تعامل با كلیه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه بافت فرسوده و محلات ناكارآمد شهری و در جهت بهبود عملكرد این مدیریت و با هدف ارتقاء كمی و كیفی راندمان كار در این مجموعه مهم، این جلسه برگزار شد.

اسلامی تصریح كرد: براساس تعریف چارت جدید تصمیم بر آن شده است كه با توجه به رسالت حوزه باز آفرینی شهری و مسكن و مسئولیت ها و تخصصها، همكاران به سمت متناسب در ادارات زیر مجموعه حوزه منصوب شوند، ابلاغ های جدید بزودی صادر خواهد شد.

وی اظهار امیدواری كرد: با این كار انشاءالله مسیر پیشرفت در این حوزه هدفمند شده و بی شك این مهم با كمك كاركنان این مجموعه و ایجاد انگیزه و روحیه خودباوری در جهت خدمت بیشتر به نظام اسلامی میسر خواهد شد.

 

نظر شما